Informace o semináři
<< Zpět na výpis seminářů
Var. symbol | 23016 |
Název | Doručování a komunikace s osobami vystupujícími v přestupkovém řízení - on-line. |
Akreditace | AK/PV-726/2023 // AK/VE-359/2023 |
Lektor | Mgr. Michal Tichý |
Termín | 18.01. 2024 |
Čas | 9:00 - 14:00 hod., prezence 8:30 - 9:00 hod. |
Místo konaní | On-line seminář - On-line seminář |
Cena za osobu | 1990,- Kč |
Další termíny | V současné době nejsou vypsané další termíny |
Obsah semináře |
Obsah semináře:
1) Jednotlivé způsoby doručování s praktickými postřehy fyzickým/právnickým osobám - datová schránka - do které datové schránky doručovat - doručování na e-mail - doručovací adresa - kdy může být sdělena - checkpoint a hybridní pošta - doručování na trvalý pobyt - doručení zastižením
2) Fikce doručení - odmítnutím/uložením, podmínky
3) Kdo všechno může doručovat, povinnosti doručovatele - poštovní podmínky, smlouva o uzavření poštovní služby a správní řád - vynucení plnění povinností doručovatele - rekapitulace některých způsobů nesprávného doručování a co s tím dělat ?
4) Doručování a zastoupení v přestupkovém řízení - odmítnutí zmocněnců - zmocněnec pro doručování 5) Ustanovování opatrovníka vs. doručování veřejnou vyhláškou, kdy jaký způsob zvolit
6) Předvolávání a problematika omluv
7) Podání ze strany osob vystupujících v přestupkovém řízení - z jaké datové schránky s námi mohou komunikovat, - podání e-mailem, potřebujeme vždy podpis, když nám v přestupkovém řízení někdo něco sděluje ?
!! Uzávěrka přihlášek je 10. 11. 2023 !!
zájemcům doporučujeme se přihlásit prostřednictvím www.ipsum.cz
SMLUVNÍ PODMÍNKY
1. Objednavatel (přihlašující organizace) přijímá nabídku agentury IPSUM - Radomír Špaček – semináře, kurzy, vzdělávání (pořadatele) a závazně přihlašuje své pracovníky/ka k účasti na vzdělávací akci.
2. Objednavatel akceptuje výši smluvní ceny, která je stanovena podle zákona
3. Objednavatel se zavazuje uhradit smluvní cenu nejpozději tři dny před termínem konání akce. Účastnický poplatek je možno též hradit v hotovosti, závazná přihláška s vyznačením platby v hotovosti musí být poslána.
4. Přihlášky jsou vyřizovány v došlém pořadí. V případě překročení kapacity sálu bude pořadatel včas informovat zbylé účastníky (objednavatele) o náhradním termínu konání akce. Přijetí přihlášky potvrzujeme e-mailem.
5. Nebude-li náhradní termín stanoven, vrátí pořadatel objednavateli uhrazený účastnický poplatek v plné výši na základě písemného požadavku objednavatele.
6. Zpráva o zrušení semináře je posílána e-mailem na adresu kontaktní osoby uvedené v přihlášce.
7. Objednavatel má právo v případě znemožnění účasti přihlášeného pracovníka vyslat náhradníka. V případě, že se přihlášený účastník bez omluvy nedostaví a nebude vyslán náhradník, účastnický poplatek se nevrací. Po vzájemné dohodě je možno již zaplacený účastnický poplatek převést na jinou akci.
8. Storno poplatek – bude-li doručena závazná přihláška, účastník se bez omluvy nedostaví a nebude mít uhrazen účastnický poplatek, bude účtován storno poplatek ve výši 30% hodnoty účastnického poplatku formou faktury.
9. Případná změna termínu, přednáškového sálu nebo lektora je vyhrazena.
10. V případě nutnosti vyžádané pandemickou situací a případnými opatřeními vlády ČR si pořadatel vyhrazuje právo změnit seminář z prezenční formy na on-line formu s tím, že v okamžiku jakékoliv změny toto sdělí formou mailové informace na mailovou adresu uvedenou na přihlášce.
|