SMLUVNÍ PODMÍNKY
- Objednavatel (přihlašující organizace) přijímá nabídku agentury IPSUM s.r.o. (pořadatele) a závazně přihlašuje své pracovníky/ka k účasti na vzdělávací akci.
- Objednavatel (přihlašující organizace) přijímá nabídku agentury IPSUM s.r.o. (pořadatele) a závazně přihlašuje své pracovníky/ka k účasti na vzdělávací akci.
- Objednavatel se zavazuje uhradit smluvní cenu nejpozději tři dny před termínem konání akce.
- Přihlášky jsou vyřizovány v došlém pořadí. Přijetí přihlášky potvrzujeme e-mailem.
- V případě překročení kapacity sálu bude pořadatel včas informovat zbylé účastníky (objednavatele) o náhradním termínu konání akce.
- Nebude-li, při zrušení akce pořadatelem stanoven náhradní termín, vrátí pořadatel objednavateli uhrazený účastnický poplatek v plné výši.
- Zpráva o zrušení semináře je posílána e-mailem na adresu kontaktní osoby uvedené v přihlášce.
- Objednavatel má právo v případě znemožnění účasti přihlášeného pracovníka vyslat náhradníka. Změnu neprodleně oznámí telefonicky nebo e-mailem pořadateli. V případě, že se přihlášený účastník bez omluvy nedostaví a nebude vyslán náhradník, účastnický poplatek se nevrací. Po vzájemné dohodě je možno již zaplacený účastnický poplatek převést na jinou akci.
- Storno poplatky – bude-li doručena závazná přihláška, účastník se bez omluvy nedostaví a nebude mít uhrazen účastnický poplatek, nebo zruší svou účast 24 hod. před konáním akce, bude účtován storno poplatek ve výši 30% hodnoty účastnického poplatku formou faktury.
- Případná změna termínu, místa konání nebo lektora je vyhrazena a bude oznámena mailem na adresu uvedenou v přihlášce.